Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови обміну та повернення Ви можете повернути або обміняти товар, куплений на нашому сайті, якщо він Вам не підійшов протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки. Обмін і повернення товару належної якості можливо лише в тому випадку, якщо він має товарний вигляд, всі супровідні бирки і не були у вживанні. Для оформлення повернення Вам необхідно: Заповнити заяву на повернення (надсилається на запит менеджером інтернет магазину) та перевірити комплектацію товару. Можливі способи відправлення повернення Важливо: всі витрати, пов’язані із поверненням/обміном товару належної якості, купленого в інтернет-магазині, несе покупець. Повернення ТК «Нова Пошта» Відправлення проводиться за тарифами ТК «Нова Пошта». Для надсилання посилки вкажіть одержувача, якого Вам повідомить наш менеджер. Коли повернення надійде на склад, Ви отримаєте сповіщення з інформацією про те, що товар прийнятий до повернення. Увага: якщо дані одержувача вказані неправильно, ми не можемо гарантувати доставку посилки на наш склад. При поверненні, з товаром має бути необхідна заповнена заява (надсилається на запит менеджером інтернет магазину). Зверніть увагу Повернути товар належної якості можливо лише за умови збереження його споживчих властивостей та товарного вигляду (відсутність слідів використаня, наявність оригінальних ярликів); Для розгляду заявки на повернення вам необхідно надіслати нам товар та заповнену заяву на повернення (надсилається менеджером); Строк повернення коштів на куплений товар складає 5 банківських днів (розраховується від дати надходження поверненого товару на склад разом із заповненою заявою на повернення) на банківську картку; Товар із браком/невірною комплектацією (товар, який Ви не замовляли або розмір не відповідає замовленому) має бути повернутий нам з оригінальними ярликами та в оригінальній упаковці; Витрати на пересилання товару неналежної якості ми беремо на себе. Деякі категорії товарів, що підлягають поверненню та обміну згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172. Детальніше тут https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.